loading...
قلم و کاغذ
تماس با ما
برای تماس با مدیریت وبلاگ به آدرس ksoormi@yahoo.com ایمیل بزنید.
خشایار خسروسورمی بازدید : 6 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)
هوا گرگ و میش بود. آرام و بدون سر و صدا بیدار شدم. برف می بارید. این را حس می کردم. لب پنجره رفتم و آن را گشودم. پنجره ناله ای کرد و دوباره ساکت شد. وقتی بر فراز درختان از پنجره نگاهشان می کردی، از سرما سیلی خورده بودند و برگ هایشان ریخته بود. کمر خم کرده بودند و غمگین بودند و بر زمین می نگریستند. برف مانند کفنی سفید درختان و جاده ها را پوشانده بود. سکوتی خوفناک که اجازه نمی داد درختان دهان باز کرده و اعتراض کنند. اشک های درختان یخ زده بود و نمی توانستند گریه کنند. شاید می خواستند من برایشان گریه کنم. بر آن وضعی که آن ها داشتند گریه کم بود. شال و کلاه کردم و بیرون رفتم. وقتی قدو بر می داشتم برف ها زیر پایم له می شدند و صدای خاصی ایجاد می کردند. کنار بید مجنون رفتم. نفس گرمم را به بید هدیه کردم تا باز هم بتواند برگ هایش را تکان دهد اما فایده نداشت. درخت، مرده بود. من می دانستم عشق نمیمیرد، پس دوباره سعی خود را کردم ولی باز هم فایده نداشت. با اینکه نهاد درخت زنده بود، اما به نفس مسیحایی بهار نیاز داشت. بیدمجنون و بهار عاشق هم بودند و شاید این عشق می توانست سال به سال بید را زنده کند. یکی از شاخه های درخت را در دست گرفتم. مانند تازیانه ی شب خشک و بی روح شده بود و مانند سرمای کشنده، دلخراش بود. غم و اندوه فایده نداشت. درخت نگار خود را می خواست و آن من نبودم. وقتی دقت کردم برف ها مرا نیز کفن پوش کرده بودند و دست هایم را با تیغ سرما خراش داده بودند، اما مهم نبود. من می خواستم بید مجنون مرا دوست داشته باشد اما نشد. نمی دانم، شاید این یک شکست عشقی بود. به خانه برگشتم و آرام مقابل بخاری به خواب رفتم.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از چه سبک داستان هایی خوشتون میاد؟
    نوع نوشته های شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 100